ΜΟΔΑ

5 μύθοι της μόδας να διαγράψεις μια για πάντα

Για να μείνεις στην ιστορία ως στιλάτη δε χρειάζεσαι πολλά -αντιθέτως, μάλλον να αφαιρέσεις πρέπει. Και μόνο έτσι θα γίνεις ενσυνείδητη καταναλωτής.

Η ντουλάπα των περισσότερων από εμάς περιέχει μεγαλύτερο αριθμό ρούχων από αυτών που φοράμε. Κάποια κομμάτια δε, είναι εκεί άθικτα, σε κάποιες περιπτώσεις και με τα ταμπελάκια ακόμα. Αυτό παλιότερα μπορεί να έμοιαζε με ένα πλεονέκτημα, να έχουμε κάποια ρούχα σαν εναλλακτική επιλογή. Σήμερα είναι τραγικό.

Η Alyssa Beltempo, μια YouTuber που παρακολουθούμε καιρό, μέσα από τα βίντεό της, αυτή τη φορά καταπιάνεται με ένα αγαπημένο θέμα. Με τους μύθους που έχουμε γύρω από τη μόδα και αυτούς που πρέπει να διαγράψουμε για να βρούμε τόσο το στυλ μας όσο και το αποτύπωμά μας στην νέα εποχή, η οποία δεν αναζητά πληθώρα αλλά επιλεκτική ματιά και κοφτερό φινίρισμα.

Έτσι η Alyssa καταλήγει σε 6 μύθους που πρέπει να ξεχάσουμε:

  • Η φράση «δεν έχω τίποτα να φορέσω» είναι πιο παλιά κι από το αναλογικό τηλέφωνο. Αυτό που ισχύει σήμερα είναι το «δεν ξέρω πώς να συνδυάσω τα ρούχα μου μεταξύ τους» ή «έχω πολλά κομμάτια στη ντουλάπα μου που δε φοριούνται πλέον». Οπότε, σε αυτή την περίπτωση, κάνουμε ένα πολύ ωραίο ξεκαθάρισμα στη ντουλάπα και τα συρτάρια μας και αυτομάτως βρίσκουμε τί θα φορέσουμε την επόμενη ημέρα.
  • Η φράση «αυτό δεν ταιριάζει σε μια γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας». Δεν υπάρχουν κανόνες βάσει ηλικίας αλλά βάσει προσωπικότητας και στυλ. Μόνο αυτά μπορούν να μας καθορίσουν τί θα φορέσουμε και τί όχι. Το ίδιο το σώμα μας που αλλάζει μέσα στα χρόνια μας οδηγεί στο ανάλογο στάιλινγκ καθώς και το πνεύμα μας. Ένα εκκεντρικό πνεύμα, αδέσμευτο δε θα περιοριστεί με τα χρόνια, αντιθέτως θα απογείωσει την εικόνα τους και αφήσει την πείρα να μιλήσει.
  • H πιο ενημερωμένη και sustainable γκαρνταρόμπα είναι αυτή που ήδη έχεις. Δε χρειάζεται να προσθέτεις συνεχώς νέα κομμάτια για να την εμπλουτίσεις. Ανακάλυψε τα brands που δουλεύουν με βιώσιμα υλικά ή ακόμα καλύτερα ψώνισε από βιντατζάδικα, στα οποία θα ανακαλύψεις και θησαυρούς αν έχεις μάτι.
  • Η ψεύτικη ανάγκη για το καινούργιο. Το μάρκετινγκ μας δημιουργεί την αίσθηση ότι δεν είμαστε μέσα στα πράγματα αν δεν έχουμε, για παράδειγμα, ένα νέο ζευγάρι sneakers. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι δεν είμαστε μέσα στα πράγματα αν δε γυμναζόμαστε σωστά, αν δεν κάνουμε ισορροπημένη διατροφή κι αν ακολουθούμε τους κανόνες υγιεινής. Τα περσινά μας sneakers μπορούν να στηρίζουν μια χρονιά ακόμα. Αυτό είναι σίγουρο.
  • Δεν ξεχνάμε να γιορτάζουμε την εικόνα μας όποια κι αν είναι αυτή: Για παράδειγμα οι ψηλές γυναίκες μπορούν να φοράνε τακούνια και οι κοντές γυναίκες μπορούν να φοράμε μάξι. Αρκεί να είναι σωστό το πατρόν και να αγκαλιάζει ωραία το σώμα τους. Αγαπάμε αυτό που είμαστε και μόνο έτσι θα μπορέσουμε να νιώσουμε όμορφα και σίγουρα. Κάτι που είναι ανώτερο του στυλ.

 Δείτε το βίντεο και θα μάθετε κάποια πράγματα:

Πηγή: womantoc.gr