Τι συζητήθηκε στη συνάντηση για τη σύμβαση ΟΣΕΘ – ΚΤΕΛ
Έκλεισαν και οι τελευταίες λεπτομέρειες της εφαρμογής της σύμβασης – Πώς θα κατανεμηθούν τα 65 λεωφορεία που θα αποδεσμευθούν – Τι θα γίνει με την τηλεματική
Έκλεισαν και οι τελευταίες κρίσιμες λεπτομέρειες που αφορούν στην εφαρμογή της σύμβασης ΟΣΕΘ – ΚΤΕΛ που πρόκειται να υπογραφεί μετά την έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου του ΟΣΕΘ στη χθεσινή συνάντηση που έγινε με πρωτοβουλία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν οι εκπρόσωποι όλων των εμπλεκόμενων φορέων στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν ήταν «τα τεχνικά χαρακτηριστικά των λεωφορείων που θα δρομολογηθούν στις 25 λεωφορειακές γραμμές, η ενημέρωση του επιβατικού κοινού σε περίπτωση απόκλισης της παροχής συγκοινωνιακού έργου από τα συμφωνημένα, η λειτουργία του συστήματος τηλεματικής εντός τριών μηνών από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης, η τοποθέτηση εκδοτικών μηχανημάτων εντός των οχημάτων, η μέριμνα για την επικύρωση των εισιτηρίων από τους επιβάτες αλλά και η αποστολή στην αρχή της εβδομάδας στον ΟΣΕΘ όλων των στοιχείων που αφορούν την εκτέλεση των δρομολογίων ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος έλεγχος για τη συμφωνημένη υλοποίηση του έργου».
Συζητήθηκε επίσης και το θέμα της κατανομής των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ που θα αποδεσμευτούν μετά την έναρξη υλοποίησης της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ, ανά γραμμή, τερματικό σταθμό και σταθμαρχείο για την άμεση ενίσχυση και ανάταξη δρομολογίων της «καθαρά» αστικής περιοχής Θεσσαλονίκης.
Όπως αναφέρει ο ΟΣΕΘ «κατά τη διάρκεια της κρίσιμης συντονιστικής σύσκεψης την οποία συγκάλεσε, φιλοξένησε και συντόνισε ο ΟΣΕΘ και συγκεκριμένα ο πρόεδρος του δ.σ. κ. Γιάννης Καλογερούδης και ο διευθύνων σύμβουλος κ. Γιάννης Τόσκας και στην οποία συμμετείχαν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, κ. Γιώργος Σκόδρας και Γιάννης Σπανός αντίστοιχα, ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κ. Στέφανος Τσόλης καθώς και οι επικεφαλής των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Σερρών και Κιλκίς, εκπρόσωποι των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και βέβαια οι συγκοινωνιολόγοι του ΟΣΕΘ που «έτρεξαν» τις μελέτες για τις γραμμές, συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν την επόμενη ημέρα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Κι αυτό ώστε όταν η σύμβαση που βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο εγκριθεί, να είναι όλα έτοιμα για να υλοποιηθεί άμεσα τα όσα αυτή προβλέπει, την ανάληψη δηλαδή εκτέλεσης έργου σε 25 γραμμές για λογαριασμό του ΟΑΣΘ».
Γ. Σκόδρας: Έμφαση ΟΑΣΘ στις γραμμές της δυτικής Θεσσαλονίκης
Την μεταφορά των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ που πραγματοποιούν δρομολόγια εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης εντός του αστικού ιστού αποφάσισαν σήμερα από κοινού οι συμμετέχοντες στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Α.Ε. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Γιώργο Σκόδρα η αντικατάσταση των οχημάτων με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που θα αναλάβουν να πραγματοποιούν τις 25 γραμμές εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος θα γίνει σταδιακά αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης. Μέχρι να επιτευχθεί η πλήρης αντικατάσταση του στόλου λεωφορεία του ΟΑΣΘ και πούλμαν του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα συνυπάρχουν στους δρόμους περιοχών εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος. Όπως υποστηρίζει ο κ. Σκόδρας τα 65 λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα ενισχύσουν γραμμές τόσο της ανατολικής όσο και της δυτικής Θεσσαλονίκης. «Αυτή την περίοδο καταγράφονται οι ανάγκες από τις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ. Θα ενισχυθούν κυρίως γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης όπου παρουσιάζονται μεγάλα προβλήματα στην μετακίνηση του επιβατικού κοινού. Οι συγκοινωνίες της δυτικής Θεσσαλονίκης είναι αδικημένες» τονίζει ο κ. Σκόδρας. Σύμφωνα με τον ίδιο οι γραμμές θα πυκνώσουν και αυτό θα γίνει αισθητό στο επιβατικό κοινό από τα μέσα περίπου Φεβρουαρίου. «Με τα 100 λεωφορεία του ΚΤΕΛ θα εξυπηρετείται το 100% των αναγκών των περιοχών εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος» λέει ο κ. Σκόδρας.