«Παραμύθι» οι εκπτώσεις της Black Friday – Ίδιες οι τιμές
Παραμύθι οι εκπτώσεις της Black Friday- Το 90% των προΐόντων πουλήθηκαν στην ίδια τιμή
Μόλις το 8,5% των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz κατά τη διάρκεια της φετινής εβδομάδας Black Friday είχαν έκπτωση πάνω από 10%, το 90,3% αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή, ενώ το υπόλοιπο 1,2% αγοράστηκε ακριβότερα.
Σε σχέση με το 2018, οι φετινές εκπτώσεις κατά την Black Friday ήταν αισθητά πιο περιορισμένες στο σύνολό τους. Πέρυσι το 15% των προϊόντων αγοράστηκαν φθηνότερα, δηλαδή σχεδόν τo διπλάσιo ποσοστό αναλογικά από ότι φέτος. Αυτό προκύπτει από τη μελέτη των επισκέψεων και των αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσα από την ιστοσελίδα του Skroutz.
Ποια προϊόντα αγοράστηκαν φθηνότερα
Η μελέτη των στατιστικών της πλατφόρμας αποκαλύπτει ότι οι κατηγορίες προϊόντων Υγείας & Ομορφιάς και Χόμπι – Αθλητισμός είχαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις και έτσι κατατάσσονται στην κορυφή της λίστας των προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα σε σχέση με την κανονική τους τιμή.
Αντίθετα, στην Τεχνολογία και τα είδη Σπιτιού – Κήπου, υπήρξαν οι μικρότερες εκπτώσεις επί της αρχικής τιμής των προϊόντων. Οι χρήστες του Skroutz αγόρασαν πάνω από 40.000 κινητά τηλέφωνα από τα οποία μόλις 2,5% πουλήθηκαν με έκπτωση, ενώ οι αγορές σε sneakers και αθλητικά παπούτσια ξεπέρασαν τις 25.000 παραγγελίες, από τα οποία περίπου το 18% πουλήθηκαν με έκπτωση 12,7%.
Συγκρίνοντας τα στοιχεία της εβδομάδας της Black Friday για το 2019 (από 25/11 έως 1/12) με την περσινή χρονιά (από 19/11 έως 25/11) και εξετάζοντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πλατφόρμα του Skroutz, προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:
Τα clicks που έκαναν οι χρήστες στη σελίδα παρουσιάζουν μείωση 0,7% από τα 7,25 εκατ. στα 7 εκατομμύρια.
Ο όγκος των παραγγελιών σε σχέση με το 2018 είχε αύξηση 44,7%, αγγίζοντας τις 370.000 παραγγελίες.
Η σημαντική αύξηση των παραγγελιών δημιούργησε κατ’ επέκταση αύξηση 56,9% στον παραγόμενο τζίρο (GMV) προς τα καταστήματα, ο οποίος εκτιμάται ότι έφτασε τα 26,5 εκατ. ευρώ.
Μόνο την ημέρα της Black Friday (29 Νοέμβρη) 1,15 εκατομμύρια χρήστες επισκέφτηκαν το Skroutz, μια αύξηση 65% συγκριτικά με μια κανονική Παρασκευή (15 Νοεμβρίου), πραγματοποιώντας πάνω από 1,6 εκατομμύρια αναζητήσεις.
Τα Top 10 προϊόντα σε πωλήσεις
Όσον αφορά στις πωλήσεις σε όγκο, ρεκόρ σημείωσαν οι κατηγορίες Κινητά Τηλέφωνα, Sneakers, Θήκες Κινητών Τηλεφώνων και Κρέμες Προσώπου. Σημαντικές πωλήσεις, επιπλέον, είχαν τα Αθλητικά Παπούτσια, τα Ειδικά Συμπληρώματα, τα Bluetooth Handsfree, οι Βιταμίνες και τα είδη Προστασίας Οθόνης Κινητών. Τα κινητά τηλέφωνα συνεισέφεραν με αύξηση ρεκόρ στον παραγόμενο τζίρο με 5,91 εκατ. ευρώ, ενώ τα Laptops και οι Τηλεοράσεις δημιούργησαν τζίρο 1,33 εκ. ευρώ και 1,26 εκ. ευρώ αντίστοιχα.
Τα Top 10 προϊόντα με αξιοσημείωτη έκπτωση
Τα Κινητά Τηλέφωνα, οι Βρεφικές Τροφές και Bluetooth Handsfree είχαν ελάχιστα προϊόντα με πραγματική έκπτωση. Αντίθετα, στις κατηγορίες: Αφυγραντήρες, Βιταμίνες, Κρέμες Προσώπου και PS4 Games πάνω από το ¼ των προϊόντων τους αγοράστηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση.