ΕΛΛΑΔΑ

Ουρές στα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ουρές σχηματίστηκαν έξω από καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης, καθώς οι πολίτες αποφάσισαν να επωφεληθούν του ανοίγματος του λιανεμπορίου την εβδομάδα που μας πέρασε σε συνδυασμό με τις εκπτώσεις που έχουν ξεκινήσει.

oyres-sta-katastimata-se-athina-kai-thessaloniki-eikones0

oyres-sta-katastimata-se-athina-kai-thessaloniki-eikones1

Στην πλειοψηφία τους, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, οι ουρές σχηματίστηκαν από νέους ενώ δεν τηρούνταν πάντα οι απαραίτητες αποστάσεις.

Υπενθυμίζεται ότι όπως έχουν τονίσει επανειλημμένως οι ειδικοί ο «απολογισμός» του ανοίγματος της αγοράς σε διάστημα δύο εβδομάδων θα καθορίσει και την επαναλειτουργία ή μη άλλων δραστηριοτήτων.

oyres-sta-katastimata-se-athina-kai-thessaloniki-eikones2

Υπενθυμίζεται ότι αύριο Κυριακή θα είναι ανοιχτά προαιρετικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ.

Οι μετακινήσεις για τις αγορές γίνονται με την αποστολή του κωδικού 2 με SMS στο 13033 ή με τη συμπλήρωση εγγράφου.

Οι καταναλωτές έχουν δύο ώρες για να κάνουν τα ψώνια τους ενώ το δίωρο αυτό δεν ισχύει για όσους επισκέπτονται κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής.

oyres-sta-katastimata-se-athina-kai-thessaloniki-eikones3

Πάντως, σύμφωνα με την τελευταία εξαμηνιαία έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τα κλειστά μέχρι πριν από λίγες ημέρες καταστήματα, ο φόβος του συγχρωτισμού με άλλους ανθρώπους, αλλά και η μεγαλύτερη εξοικείωση ολοένα και περισσότερων καταναλωτών με τις ηλεκτρονικές αγορές διατηρούν το ηλεκτρονικό εμπόριο σε υψηλά επίπεδα από πλευράς πωλήσεων.

Μάλιστα, το ποσοστό όσων κάνουν ηλεκτρονικές αγορές αυξάνεται, παρά το γεγονός ότι παραμένει χαμηλό το ποσοστό όσων δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που είχαν. Το 50% δε όσων κάνουν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου θα συνεχίσει να ψωνίζει διαδικτυακά ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

oyres-sta-katastimata-se-athina-kai-thessaloniki-eikones4

Ειδικότερα, το 61% των χρηστών Διαδικτύου έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά το τελευταίο 15νθήμερο (σ.σ. η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020), ποσοστό πολύ υψηλότερο σε σύγκριση με αυτό που είχε καταγραφεί στην προηγούμενη έρευνα (δημοσιοποιήθηκε τον Ιούνιο) και ήταν 51%. Υπενθυμίζεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώθηκε σε 30% στις αρχές του πρώτου lockdown, έφτασε το 44% τον Απρίλιο του 2020, ενώ το 2019 ήταν μόλις 21%.

oyres-sta-katastimata-se-athina-kai-thessaloniki-eikones5