Μάχη γιγάντων στη συνδρομητική τηλεόραση μέσω Internet
Με τον πόλεμο της μετάδοσης τηλεοπτικού προγράμματος να ανάβει για τα καλά μετά την είσοδο στη μάχη και της Apple, οι μεγάλοι πάροχοι όπως Netflix, Walt Disney, ATT&T και Apple δαπανούν δισεκατομμύρια δολάρια και χρησιμοποιούν διάφορες στρατηγικές προκειμένου να κρατήσουν τους συνδρομητές τους. Η προσέλκυση νέων πελατών έχει υψηλό κόστος για τις εταιρείες, ενώ είναι πλέον πολύ εύκολο να τους χάσουν, καθώς με μερικά κλικ στο κινητό του ένας πελάτες μπορεί να ακυρώσει τη συνδρομή του.
Το σημαντικότερο όπλο όλων των εταιρειών είναι οι πρωτότυπες παραγωγές που προσφέρουν στους πελάτες τους. Οταν έγινε διαθέσιμη την περασμένη Παρασκευή η νέα υπηρεσία streaming Apple TV+, περιελάμβανε πρωτότυπες σειρές και παραγωγές που στοίχησαν 2 δισ. δολάρια. Η Netflix το 2019 πλήρωσε 15 δισ. δολάρια για να εμπλουτίσει την ταινιοθήκη της, ενώ η HBO θα δαπανήσει 4 δισ. δολάρια την επόμενη τριετία για να προσφέρει προγράμματα μέσω της υπηρεσίας της HBO Max. Ωστόσο η απώλεια συνδρομητών ενδέχεται να κοστίσει στις εταιρείες ακόμη περισσότερα χρήματα. Ετσι επιστρατεύουν και άλλα «όπλα». Οι υπηρεσίες Netflix, Apple TV+, Disney+ και HBO Max προσφέρουν όλες ευελιξία, προσκαλώντας τους δυνητικούς πελάτες να γίνουν συνδρομητές για να δουν μια νέα σειρά που τους ενδιαφέρει και επιτρέποντάς τους να ακυρώσουν τη συνδρομή τους όποτε θέλουν.
Ομως, πέρα από την επένδυση δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, οι εταιρείες χρησιμοποιούν επίσης σαν όπλα προσφορές και τη συχνότητα μετάδοσης των νέων επεισοδίων ώστε να αποφύγουν την ακύρωση συνδρομών. Η Disney είναι ο μοναδικός πάροχος streaming τηλεοπτικού περιεχομένου που έχει χρησιμοποιήσει προσφορές πολυετούς διάρκειας για να προσελκύσει συνδρομητές. Τον Αύγουστο η εταιρεία είχε προσφέρει σε υπάρχοντα και νέα μέλη του επίσημου fan club της D23 έκπτωση 33% για τριετή συνδρομή –με ετήσιο κόστος 47 δολάρια– στην υπηρεσία streaming Disney+. Η εταιρεία έχει το πλεονέκτημα πως προσφέρει τηλεοπτικό περιεχόμενο για παιδιά που βλέπουν ξανά και ξανά τις ίδιες ταινίες και τα ίδια σόου. Ομως και οι υπόλοιποι πάροχοι streaming τηλεοπτικού περιεχομένου έχουν επενδύσει στα λεγόμενα «παιδικά», ώστε να αποτρέψουν τους γονείς από το να ακυρώσουν τη συνδρομή τους μέχρι να εμφανιστούν τα νέα επεισόδια της αγαπημένης τους σειράς. Τον Μάιο η Netflix είχε προβεί σε μια σπάνια, για αυτήν, εξαγορά εταιρείας, αγοράζοντας τη StoryBots, ενώ τον Ιούλιο είχε ανακοινώσει τη μετάδοση επτά νέων σειρών που απευθύνονται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η υπηρεσία Apple TV+ περιλαμβάνει δύο σειρές από τη μη κερδοσκοπική εταιρεία Sesame Workshop που παράγει το γνωστό «Sesame Street». Η δε HBO Max προσφέρει νέα επεισόδια της δημοφιλούς σειράς αλλά και τα περισσότερα από τα παλαιότερα.
Τέλος, οι εταιρείες κατανέμουν το περιεχόμενό τους με τέτοιο τρόπο ώστε να κρατούν ζωντανό το ενδιαφέρον των συνδρομητών τους ολόκληρο τον χρόνο. Η HBO Max μεταδίδει ένα νέο επεισόδιο των πρωτότυπων σειρών της την εβδομάδα. Για τις περισσότερες δραματικές σειρές που προσφέρει η υπηρεσία Apple TV+, περιλαμβανομένων των «The Morning Show» και «See», παρουσιάζει αρχικά τρία επεισόδια μαζεμένα και στη συνέχεια ένα κάθε εβδομάδα. Η Disney+ θα παρουσιάζει ένα επεισόδιο την εβδομάδα για νέες σειρές όπως η «Loki». Η Hulu επί χρόνια παρουσίαζε ένα επεισόδιο την εβδομάδα από πρωτότυπες σειρές της όπως «Handmaid’s Tale» και «Castle Rock».