Θεσσαλονίκη: «Μια τρύπα στο νερό» η συνεδρίαση για τον ΟΑΣΘ
Θα επιβλέπει την υλοποίηση των δεσμεύσεων της διοίκησης του ΟΑΣΘ διαμήνυσε ο Κ. Ζέρβας, ενώ βρήκε αφορμή να επιτεθεί ξανά στον Γ. Μπουτάρη
Χωρίς απτό αποτέλεσμα και με μία σειρά υποσχέσεων από τους αρμόδιους φορείς για άμβλυνση της κατάστασης με τον ΟΑΣΘ το φθινόπωρο του 2020 ολοκληρώθηκε η ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης για τον ΟΑΣΘ.
«Τελικά θέλουμε να ακούμε, ή να μας ακούν; θέλουμε να προγραμματίζουμε, ή να κάνουμε καταλογισμούς, θέλουμε να γκρινιάζουμε, ή να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε;» ολοκλήρωσε τις τοποθετήσεις των αιρετών ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, κατά τη διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης του δήμου Θεσσαλονίκης.
Μετά από εντάσεις, δύο διακοπές και δεκάδες τοποθετήσεις, ειδικών και μη, ο κ. Ζέρβας δήλωσε πως κράτησε συγκεκριμένες δεσμεύσεις, όπως εκείνη του γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών περί αύξησης των οχημάτων του ΟΑΣΘ ώστε να φθάσει τα 320 το φθινόπωρο του 2020 καλύπτοντας το 90% των αναγκών. Επίσης, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης εστίασε και στην υπόσχεση για τη σχεδίαση ενός δημόσιου συστήματος μεταφορών σε συνεργασία με τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.
Σε κάθε περίπτωση ο δήμος Θεσσαλονίκης θα επιβλέπει τι από αυτά θα εφαρμοστεί, καθώς αυτός είναι και ο ρόλος του, όπως αναγνώρισε ο κ. Ζέρβας.
Από εκεί και πέρα ο κ. Ζέρβας δεν παρέλειψε να εξαπολύσει επίθεση στον προκάτοχό του, Γιάννη Μπουτάρη. Ειδικότερα ο κ. Ζέρβας έσπευσε να επιρρίψει ευθύνες για ενδεχόμενη νέα καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στον πρώην δήμαρχο και στην Κίνηση της οποίας ηγείται για την προστασία των αρχαίων ευρημάτων του σταθμού Βενιζέλου. Αφορμή η εξαγγελία της Κίνησης ότι θα προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας εφόσον το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο αλλάξει απόφαση και από την κατά χώρα ανάδειξη των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου καταλήξει στην πρακτική της απόσπασης και επανατοποθέτησης.