Ενισχύεται ο «στόλος» του ΟΑΣΘ – Παρελήφθησαν 18 νέα λεωφορεία
Για «νέα εποχή των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη» έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά την επίσκεψή του στην πόλη και την παραλαβή των πρώτων 18 από τα 230 νέα αστικά λεωφορεία με τα οποία ενισχύεται ο στόλος του ΟΑΣΘ.
Εξ αυτών, τα 14 αποκτήθηκαν με leasing από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τέσσερα παρέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τον Δήμο Λειψίας. Συνολικά με leasing προστίθενται στο στόλο του ΟΑΣΘ 180 λεωφορεία, ενώ ο Δήμος Θεσσαλονίκης φέρνει άλλα 50 λεωφορεία. Σημειώνεται πως μετά τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ, κυκλοφορούν ήδη και επιπλέον 120 νέα οχήματα στην πόλη.
Ο κ. Καραμανλής συναντήθηκε με τις διοικήσεις του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και της Αττικό Μετρό Α.Ε., παρουσία του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών Νίκου Σταθόπουλου και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, Γιώργου Καραγιάννη. Κατά τη συνάντηση συζητήθηκε η υφιστάμενη κατάσταση, αλλά και ο προγραμματισμός των επόμενων μηνών. Αμέσως μετά, μαζί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, είδαν από κοντά τα 18 πρώτα νέα λεωφορεία της πόλης, ενώ είχαν και την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επί τω έργω την κινητή μονάδα επισκευής λεωφορείων.
550 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης έως το τέλος του 2020
Σε δηλώσεις του ο κ. Καραμανλής σημείωσε πως η κυβέρνηση παρέλαβε μία «πολύ δύσκολη κατάσταση» σε ό,τι αφορά τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη. «Όλοι γνωρίζουμε ότι η κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη δεν είναι αυτή που αρμόζει σε μία πόλη, που θέλουμε να λέμε ότι είναι η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Αμέσως μεταφέραμε συγκοινωνιακό έργο και πήραμε επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ, με αποτέλεσμα σήμερα να κυκλοφορούν 350 λεωφορεία» είπε, προσθέτοντας πως «μέχρι το τέλος του χρόνου θα κυκλοφορούν 550 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης». συγκοινωνίες.
«Δεν σταματάμε όμως εκεί. Όπως πολύ σωστά είπε ο Δήμαρχος, αυτό είναι το μεσοπρόθεσμο», πρόσθεσε, εξηγώντας πως «το μακροπρόθεσμο είναι ο μεγάλος διαγωνισμός, που θα γίνει για ανανέωση του στόλου στις δύο μεγάλες πόλεις, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, έτσι ώστε να προσπεράσουμε αυτό το μεγάλο πρόβλημα που είχαμε, ένα πρόβλημα απίστευτης υποεπένδυσης των τελευταίων πέντε ετών».