ΕΛΛΑΔΑ

ΔΕΗ: Ρυθμίστε τις οφειλές σας με ένα τηλεφώνημα

Οι οφειλέτες της ΔΕΗ μπορούν να προχωρήσουν σε ρύθμιση του ποσού που χρωστούν χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα

Τη δυνατότητα διακανονισμού των απλήρωτων λογαριασμών ρεύματος με ένα τηλεφώνημα έχουν οι καταναλωτές που έχουν χρέη προς τη ΔΕΗ.

Οι οφειλέτες καλώντας στο 11770, μπορούν να προχωρήσουν σε ρύθμιση του ποσού που χρωστούν χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα της ΔΕΗ.

Όσοι επιλέγουν την τηλεφωνική αίτηση θα μπορούν να ενεργοποιούν τη ρύθμιση πληρώνοντας ηλεκτρονικά την προκαταβολή και στη συνέχεια ανάλογα με το ύψος της οφειλής θα διακανονίζουν το χρέος τους με τον αντίστοιχο αριθμό των δόσεων.

ΔΕΗ: Ρύθμιση οφειλών μέσω τηλεφώνου

Μέσω τηλεφώνου οι οφειλέτες θα πρέπει να γνωστοποιούν τα στοιχεία της αστυνομικής τους ταυτότητας, το ΑΦΜ και τον αριθμό παροχής τους.

Το νέο σύστημα διακανονισμού προβλέπει χαμηλότερες προκαταβολές σε σχέση με ό,τι προβλεπόταν έως σήμερα. Αυτές δεν υπερβαίνουν το 20% ή εναλλακτικά το 30% (αν επιλεγούν περισσότερες δόσεις) έναντι 40-50% που ίσχυε μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.

Για χρέη έως 500 ευρώ η προκαταβολή είναι στο 10% της οφειλής και ο αριθμός των μηνιαίων δόσεων φτάνει τις πέντε. Για οφειλές από 500 έως 1.000 ευρώ η προκαταβολή είναι πάλι στο 10% και οι μηνιαίες δόσεις ανέρχονται στις οκτώ.

Από 1.000 έως 2.000 ευρώ οφειλές η προκαταβολή ανεβαίνει στο 15% και οι μηνιαίες δόσεις τις 12.

Όσοι χρωστούν απλήρωτους λογαριασμούς 2.000 έως 3.000 ευρώ το ποσοστό της προκαταβολής είναι στο 20% και οι δόσεις στις 18.

Για χρέη άνω των 3.000 ευρώ υπάρχει η δυνατότητα της προκαταβολής του 20% με 18 δόσεις και του 30% με 24 μηνιαίες δόσεις.

Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της ΔΕΗ

Το συνολικό ύψος των ληξιπρόθεσμων οφειλών των πελατών όλων των τάσεων το πρώτο εξάμηνο ήταν στα 2,792 δισ. ευρώ εκ των οποίων τα 2.474 δισ. ευρώ δεν έχουν διακανονιστεί.

Η Διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε. θέτει ως προτεραιότητα την αντιμετώπιση του φαινομένου των στρατηγικών κακοπληρωτών.

Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη δοθεί ρητή εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ για εντατικοποίηση των αποκοπών σε πελάτες που έχουν εντοπιστεί ότι συστηματικά αποφεύγουν να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους, συσσωρεύοντας μεγάλα ποσά οφειλής.

Το τελευταίο δίμηνο έχουν προωθηθεί προς τον ΔΕΔΔΗΕ περίπου 30.000 αιτήματα αποκοπών αυτής της κατηγορίας.

Η εκστρατεία για τους στρατηγικούς κακοπληρωτές, δεν αφορά ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, για τις οποίες άλλωστε υπάρχουν συγκεκριμένες προβλέψεις στο πλαίσιο του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου.