«Άρωμα γυναίκας» στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο
Το γυναικείο ποδόσφαιρο κάνει τεράστια άλματα παγκοσμίως, τόσο σε θέματα χορηγιών όσο και σε θέματα δημοτικότητας, σύμφωνα με μια νέα έκθεση συγκριτικής αξιολόγησης της FIFA που ανέλυσε 294 συλλόγους σε 30 πρωταθλήματα.
Οι σύλλογοι που περιλαμβάνονται στην έκθεση σημείωσαν ετήσια αύξηση των εμπορικών εσόδων κατά 33% και «ισχυρή ανάπτυξη» στις πωλήσεις εμπορευμάτων, ενώ περισσότερα από τα τρία τέταρτα των πρωταθλημάτων που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν χορηγό τίτλου το 2022, σε σύγκριση με 66% ένα χρόνο πριν.
Θετικές προοπτικές
«Τα δεδομένα στη φετινή έκθεση υπογραμμίζουν ότι οι οργανισμοί που είναι έτοιμοι να επενδύσουν στο γυναικείο ποδόσφαιρο έχουν απόδοση», δήλωσε η Σάραι Μπάρεμαν, η επικεφαλής της FIFA για το γυναικείο ποδόσφαιρο.
«Αναμένουμε ότι αυτό θα αυξηθεί καθώς ολοένα και περισσότεροι σύλλογοι και πρωταθλήματα, καθώς και ραδιοτηλεοπτικοί φορείς και συνεργάτες, αναγνωρίζουν πραγματικά τη μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης που υπάρχει στο γυναικείο ποδόσφαιρο».
Πρόσθεσε ότι η FIFA είχε δει «σημαντικές εξελίξεις και ορόσημα» στο γυναικείο άθλημα από τότε που ξεκίνησε τη στρατηγική της για το γυναικείο ποδόσφαιρο πριν από τέσσερα χρόνια.
Με το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών του 2023 να απέχει λιγότερο από εννέα μήνες, η FIFA έχει τα πάντα να κερδίσει από την αυξανόμενη δημοτικότητα στο γυναικείο άθλημα.